Mam problem z śrubą rejstracji nie idzie jej odkrecic.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • TommyLee
    Ambiente
    • 2006
    • 179

    Mam problem z śrubą rejstracji nie idzie jej odkrecic.

    tylko prosze, zeby nie rozpętała sie tradycyjna dyskusja o światłach, z góry ostrzegam :!: :idea: :wink:
  • rafalus
    L&K
    • 2005
    • 1140
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    Mam problem z śrubą rejstracji nie idzie jej odkrecic.

    Mam rejstracje z tylu przykrcona na sruby i chcialem zalozyc inne ale oczywisci jedna sruba sie opiera . Lalem jakies preparaty, cole .Nie wiem co robic .
    Niechce zniszczyc rejestracji moze ktos doradzi co robic.

    Dodatkowo mam pytanie chcialem kupic raczki(podsufitki 4 sztuki) od Ibizy 2000 moze ktos wie czy pasuja do Octavi czy da sie to sprawdzic jakas na komputerze?PROSZE o wszelkie rady .
    nowy cSIMC od Aliego
    seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
    Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

    półosie seryjne przebieg 273 tyś

    Komentarz

    • nico21
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 2640
      • Volkswagen

      #3
      rafalus, moe lepiej bedzie soe do tej srubu zabrac od tyłu ( tylkoe bez zadnych skojarzeń :!: ) - zdejmujesz ta osłone plastikowa na klapie i dojscie jest lala. A jak nie to nie da to wiertarka w reke i ja rozwiercic - jak zrobisz to precyzyjnie to nie bedzie trzeba zastosowac potem srubki o jeden rozmiar wiekszej
      DACAR.team

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Dokladnie, szkoda rozkrecac, lepiej rozebrac plecy klapy i wyjac cala oprawke z zarowka
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • nico21
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 2640
          • Volkswagen

          #5
          Maicroft, kolega nie mowi o srybie trzymajacej lampke oswietlenia rejestracji tylko o srybie trzymajacej rejestracje. No chyba ze nie zrozumiale przeczytałem tego posta :P
          DACAR.team

          Komentarz

          • mroko
            Rider
            S_OCP Member
            • 2006
            • 659
            • Octavia II (1Z3)
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Mialem ten sam problem niestety od tyłu nie da sie nic odkręcić bo nakrętki są specjane i są sprasowane w blasze bagaznika. Ja rozwiercałem bo inaczej nie szło odkręcić. :wink:
            Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              nico21, :lol: :lol: :lol: Mi juz bije, ale to tak samo jak z lampka w sumie. Wiertarka w dlon rozwiercic co jest, a potem zanitowac i po sprawie. Takie dlugie nity tez sa
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • hEllo)
                Rider
                S_OCP Member
                • 2005
                • 741

                #8
                ello
                miałem to samo ale w kombi. Z jedną małą różnicą, że urwałem główkę śruby.... Nakrętka od strony bagażnika jest wykonana z jakiegoś szajs metalu. Bałem się toto połamać. Po długich namysłach :wink: wyszło, że trzeba rozwiercić (zgodnie z radami kolegów ) i użyć wykrętaka. Operacja zakończyła się powodzeniem 8). A jak połamiesz "nakrętkę" zawsze można dać inną i tak tego nie widać
                usrany pracą po same pachy

                Komentarz

                • damiano
                  Classic
                  • 2006
                  • 32

                  #9
                  U mnie dokladnie tak samo bylo, rozwiercilem i po sprawie
                  Skoda Octavia I 2000 r. 1.6 Ambiente

                  Komentarz

                  • kamdob
                    Classic
                    • 2006
                    • 13

                    #10
                    ja też tak miałem

                    witam, mnie też spotkała taka niespodzianka, śrubki sie poukręcały, musiałem rozwiercić i dałem śruby na przestrzał, moim zdaniem to wina złej jakości śrub (buraczana jakaś) którymi pierwotnie była przykręcona tablica przez serwis

                    Komentarz

                    • rafalus
                      L&K
                      • 2005
                      • 1140
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                      #11
                      Jeszcze sprobuje łepek przystosowac do wiekszego wkretaka.

                      Te sroby sa takie brzydkie rdzawe i zachcialo mi sie je zmienic i stoje w miejscu
                      Ewentualnie dalo by sie zminic jakas te otwory na wieksze sroby?Przegwintowac?
                      nowy cSIMC od Aliego
                      seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                      Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                      półosie seryjne przebieg 273 tyś

                      Komentarz

                      • mroko
                        Rider
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 659
                        • Octavia II (1Z3)
                        • BSE 1.6 MPI 102 KM

                        #12
                        Tam nic nie przegwintujesz, jak rozwiercisz to nakrętka odpadnie i wtedy zakładasz wieksze śruby i od tyłu przykręcasz normalne nakrętki oraz w celu zabezpieczenia przed kradzieżą kontrujesz drugimi nakrętkami . Zdejmnij sobie osłone klapy bagażnika(od wnętrza auta) i zobaczysz jak to wygląda.
                        Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

                        Komentarz

                        Pracuję...